ВВЕДЕННЯ СПОЖИВАЧА В ОМАНУ

Адвокат із захисту прав споживачів

До уваги всіх споживачів! 

Не дайте ввести себе в оману! Пам’ятайте, що Ви маєте право вільно обирати продукцію, придбавати та використовувати її відповідно до своїх потреб та рівня споживання, і можете захистити себе від нечесної підприємницької практики.

Що буде вважатися введенням споживача в оману, а отже прикладом нечесної підприємницької практики та порушенням прав споживачів?

 

Під введенням в оману розуміється спонукання споживача купити такий товар чи замовити таку послугу, на які в іншому випадку він би не погодився.

Відповідно до ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів” порушення прав споживачів буде:

Young Barista

вказує неправдиві ціни на товар, способи розрахунку ціни чи наявності знижок;

Office Workspace

 пропонує купити одну продукцію з метою реалізувати її до реалізації іншої;

Painter

пропонує продавати вилучену з обігу продукцію (або товари, щодо яких існують обмеження); 

Delivery Guy

приховує інформацію про продавця чи його агента (особу, активи, кваліфікацію, ліцензійність діяльності, відзнаки та нагороди тощо);

Yellow Subway Seats

пропонує для реалізації  продукцію за такою ціною, за якою він об'єктивно не зможе її реалізувати;

Open Sign

 погрожує особистій безпеці споживача або його сім'ї, якщо він не придбає чи не замовить пропоновану продукцію;

Local Coffee Shop

недоводить до відома споживача інформацаію про потреби у додаткових послугах для товару, заміні його складових чи ремонті;

Cargo

відмовляється пред'явити пропонований товар, або демонструє дефектні зразки;

Startup

 створює та застосоує пірамідальні схеми, де споживач платить за можливість одержання компенсації за рахунок залучення інших споживачів до такої схеми;

Bicycle Repair Shop

надає у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформацію щодо основних характеристик продукції;

Postal Boxes

неправдиво повідомляє про обмежену кількість товару в наявності, щоб споживач прйняв рішення швидко, без свідомого обдумування;

Zero Waste Shop

 повідомляє про розпродаж у зв'язку із закриттям магазину, якщо це не відповідає дійсності;

Закон "Про захист від недобросовісної конкуренції" визначає введення споживача в оману як  недобросовісну конкуренцію. За надання неповних, неточних, неправдивих відомостей, замовчування окремих фактів чи нечіткість формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання закон передбачає навіть можливість звернення зі скаргами до Антимонопольного комітету.


Маєте додаткові запитання? Потребуєте консультації юриста? Вважаєте, що Ваші права споживачів було порушено?
Звертайтеся до нашого юридичного центру у будь-який зручний для Вас спосіб:
- опишіть Вашу проблему в ЧАТі (напишіть нам);
- зателефонуйте за нашим номером: +380 67 775 22 77